امروز دلم می خواد همه ی اون آدم ها رو به خاطر بیارم و خصمانه پاکشون کنم، تموم اون آدمهایی رو که بهشون مدتها توجه کردم و منو ندید گرفتن. می خوام دقیقا تو لحظه ای پاکشون کنم که اونها می خوان منو بیاد بیارن و تعجب کنن
امروز دلم می خواد به راه حل های دوستانه فکر نکنم ، دلم می خواد همونطور که این شربت دیفن هیدرامین گیجم کرده ، گیج باشم و بیاد نیارم که باید به کی فکر کنم و نگران چی باشم
امروز دلم می خواد سرم تو لاک خودم باشه و خودمو ببینم ، حتی زیاد هم حوصله ی آینه رو ندارم
امروز می خوام ازون دوستهایی اسم ببرم که به راحتی ازم گذشتن با این که خیلی برای بودن باهاشون تلاش کردم و صمیمانه دوستشون داشتم
هدی ، نازنین ، نیما ، صنم ، نسیم ز ، ساسان ، سینا ، نیما 2 ، تاتا ...

نظرات

‏ناشناس گفت…
Bon Jorno!
‏ناشناس گفت…
age man bekham ye hamchin listi benevisam esme to ham hatman toosh hast!
refigh ,kari ro ba mardom nakon ke doost nadari ba khodet bokonan!