خسته ام و نامطمئن . می خواستم منفی بافی نکنم اما این احساسیه که از بچگی داشتم ؛
همش فکر می کنم همه چیز اشتباهه ، هر کاری که می کنم ، هر کاری که نمی کنم ، همش فکر می کنم اشتباهه . خسته ام و می ترسم. نمی خوام بیشتر ازین اشتباه کنم . دلم می خواد مطمئن باشم و محکم. احساس گناه خسته ام کرده و اصلا دوستش ندارم. نمی دونم چه جوری باید زندگی کنم که بتونم موفق باشم ، حداقل احساس رضایت و سودمندی داشته باشم. فکر می کنم هر انتخابی می کنم اشتباهه ، و هر چیزی رو انتخاب نمی کنم باز هم اشتباهه ، فکر می کنم که اونقدر اشتباه می کنم که همه ی تواناییمو و تلاشمو به گا میدم ، یه لایه ای از شک ذهنمو احاطه کرده
می تونی کمکم کنی؟
می تونی کمکم کنی که یه راه حل برای زندگی بهتر تو این جامعه پیدا کنم؟ اینکه بتونم به چیزهایی که می خوام دست پیدا کنم و ازین بار گناه و احساس اشتباه خلاص بشم؟ نمی خوام بیشتر ازین اشتباه کنم

نظرات

‏ناشناس گفت…
salam,are vaghean fekre khoobie!