من آدم هیجان گرایی هستم ، از اینکه بتونم مولد انرژی باشم لذت می برم ، ازینکه بتونم آدم ها رو خوشحال کنم و مورد توجه واقع بشم هم همینطور
در حقیقت تمام کلنجاری که یه مدت با خودم داشتم این بود . من نمی تونم خیلی آروم باشم و از دور آدم ها رو نگاه کنم ، دوست دارم از سروکولشون برم بالا و دوستشون داشته باشم. برای اینکه اینجوری می تونم احساس قدرت کنم
همونطور که دلم می خواد همه چیز هیجان انگیز باشه دوست دارم بتونم در هر موقعیت هیجانی ، بهترین انتخاب رو داشته باشم
هرچی فکر می کنم می بینم من فقط باید برقصم
بزرگترین چیزی که میشه توش انفجار رو دید ؛ همه چیز توی رقص سرشاره ، در حرکته ، جاریه و منتشر میشه
آدم ها میتونن بیان و باهات برقصن ، می تونن بشینن و با لذت نگات کنن انگار که خودشون دارن می رقصن و می تونن خودشونو به زور بی تفاوت نشون بدن

اگه تو یه مهمونی یه دختری بیاد با عشوه گری ِ فراوون عربی برقصه ، حتی اگه این رقصیدنش به نظرت خیلی خیلی سطح پایین بیاد می تونی نگاش نکنی؟ دوست نداری پوزخند بزنی و تماشاش کنی؟ دوست دارم صادق باشیم



ازموضوع اصلی بحث خارج شدم ؛
هرچی می بینم برای من بهترین گزینه برای زندگی ، رشد و دوست داشتن آمهاست. این فلسفه رو گذاشتم کنارکه برتری جویی انسانها ساختگیه
دوست دارم برتر باشم و زندگی مو ارتقا بدم
آدمهایی رو که زندگی ِجالب ومنحصر بفردی رو دارن از صمیم قلب تحسین می کنم

نظرات