بدم میاد ، ازین زن های پرفکت نما بدم میاد ، زیبا ، شایسته ، خوش اندام با لبخندی مسخره و دندانهای سفید و بی منطق
آره بدم میاد ، راه دیگه ای رو انتخاب نمی کنم
ازین دخترهای دافی بدم میاد ، شجاعتشو دارم بگم ؛ اوهوی خانوم هایی که از ترس مورد توجه نبودن خودتونو مثل این کله پوک ها می کنید به شما میگم شجاعتشو دارم که بگم ازین دخترهای دافی بدم میاد
عصبانی ام و حرفهام آتشینه ، اینم قبول دارم
اما یه چیزی رو خوب می دونم ، من چیز زیادی نمی خوام نه زیبایی کشنده و نه لوندی خیره کننده ، من فقط می خوام بتونم با استایل خودم زندگی کنم ، حق انتخاب داشته باشم ، با استانداردهای خودم زندگی کنم ،ظاهر بشم . تا کی به چه قیمتی باید با این قانون های زوری آداپته بشم؟ برای بدست آوردن چه چیزی؟
دلم می خواد زن باشم ، برقصم بدون اینکه موهامو یه متر پوش بدم یا کفش 10 سانتی بپوشم ، همین ، فقط همین

نظرات

azar گفت…
تو مي توني . سخته ولي مي توني. مي دوني ماها زندگي سخت تري داريم به نسبت همون دافيه چون ما انتخاب مي كنيم و طبق قواعد گنديده اي كه همه تاييدش مي كنن زندگي نمي كنيم. قوي باش. خيلي بايد قوي باشي. چين هاي روي پيشوني منو نديدي؟ جاي اخمم رو نديدي؟ بهاشو مي دم ولي انتخابم رو ول نمي كنم
آذر
‏ناشناس گفت…
آره ... میشه تا آخر عمر نشست و کلمه ساخت و زیر سئوال بردش . میشه چشم رو بست و بی ملاحظه کلمات رو مثل یه پازل مسخره و بی معنی کنار و چید و ازشون تفسیر در آورد ... میشه دافی و فنچ و شاسی و شوشی رو نشوند سر یه میز و مجبورشون کرد چهارتایی بشینن حکم بازی کنن . اون هم حکمی که تو حکمش رو صادر کردی !!!! . میشه خیلی کارها کرد . میشه خیلی حرفها زد . میشه همه رو گذاشت رو حساب خشم ، غضب ، عصبانیت و شاید هم ... . بازتاب شخصیت هر فرد از روی ظاهر و رفتارش کاملا مشهود هست . اما این همیشگی و صد در صد نیست . این حرفت من رو یاد چیزی میندازه که چون میشناسمت میدونم که اینطور نیست .
hozein گفت…
Kheili movafegham

Shadeless::
‏ناشناس گفت…
از نظر مادر راوی افتضاحه و از نظر راوی نه. ولی در مورد پست خودتون. من از دافی ها و و اونایی که شما گفتید خوشم میاد چون باعث میشن وسط اونهمه آدمی که موهاشونو پوش دادن و پاشنه ده سانتی پوشیدن و بلدم نیستند باهاش راه برن عین اسب باسنشون اومده بالا فقط یه نفر که داره واسه خودش میرقصه جلب توجه کنه و برم طرفش و ازش بخوام با من برقصه. فقط ترس از رد کردن پیشنهاده که آدم فکر میکنه این یکی مثل بقیه نیست و ممکنه خوشش نیاد ازت والا آدمایی که خودشون هستند جذاب ترند.
‏ناشناس گفت…
khob beraghs va muhat ro ham push nade!